Сайт учителя
інформатики
Вівторок, 21.05.2024, 12:04
У серце увійде лише те, що йде від серця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Новини ЧОІППО


вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Корисні статті
[25.01.2016][Корисні статті]
Як використовувати свята для виховання дітей (0)
[22.01.2016][Корисні статті]
Навчаємо дітей хороших манер в ігровій формі (0)
[22.01.2016][Корисні статті]
Як вибрати для дитини музичний інструмент (0)
[22.01.2016][Корисні статті]
Як стати більш терплячими батьками (0)
[21.01.2016][Корисні статті]
Навчаємо дітей розпізнавати кольори (0)
[21.01.2016][Корисні статті]
Як допомогти дитині впоратись зі стресом (0)
[21.01.2016][Корисні статті]
Творчі способи навчання дитини літер алфавіту (0)
[19.01.2016][Корисні статті]
Як допомогти дитині розвивати навички спілкування (0)
[19.01.2016][Корисні статті]
Як допомогти дитині написати оповідання (0)
[18.01.2016][Корисні статті]
Як формувати в дітей усвідомленість (0)


Головна » 2016 » Лютий » 11 » День Безпечного Інтернету
22:38
День Безпечного Інтернету

9 лютого 2016 року у світі відзначається День безпечного Інтернету.

День безпечного Інтернету (SID) організовано мережами Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування ідеї відповідального використання онлайн-технологій та мобільних приладів, особливо, дітьми та молоддю.
День Безпечного Інтернету відзначається на другий день другого тижня другого місяця щорічно. Тисячі людей в усьому світі об’єднуються та приймають участь у різних заходах заради підвищення освіченості з питань безпеки онлайн.
Ідея онлайн-безпеки еволюціонувала останні роки, змінюючи фокус від створення «безпечного» Інтернету до створення «кращого» Інтернету.
Не зважаючи на те, діти ми чи молодь, батьки чи вихователі, педагоги чи соціальні працівники, промисловці, політики, - ми всі можемо відігравати свою роль.

Створюючи кращий Інтернет, тема Дня спрямована на заохочування людей відігравати їх роль у створенні й освоюванні позитивних можливостей, що існують онлайн, надаючи їм знання, навички та підтримку, яка їм необхідна для уникнення ризиків під час користування Інтернетом.

Ми всі можемо зробити внесок певним чином:

  • Діти та молодь можуть допомогти створити кращий Інтернет, поводячись позитивно та ввічливо онлайн, через захист онлайн-репутації як їх власної, так і інших, шляхом використання позитивних можливостей створення, залучення та поширення онлайн. Вони можуть допомогти, реагуючи на негатив та підтримуючи ровесників, які стикаються з проблемами онлайн, виступаючи проти кібербулінгу, повідомляючи про неналежний або нелегальний контент, який вони бачать. Крім цього, діти та молодь як цифрові громадяни майбутнього повинні залучатися до участі у дебатах щодо Інтернету майбутнього, маючи змогу виказати свої погляди.
  • Батьки та вихователі можуть допомогти створити кращий Інтернет через підтримку відкритого та чесного діалогу з дітьми щодо їх онлайн життя, через підтримку особистісного розвитку дітей онлайн та допомогу під час виникнення складнощів або проблем; через використання позитивних можливостей спільного із дітьми залучення онлайн, допомагаючи дітям знаходити та використовувати якісні цифрові ресурси. Вони можуть допомогти реагувати на негатив, залишаючись обізнаними про онлайн діяльність їх дітей (що має відповідати віку), демонструючи власну позитивну онлайн поведінку та повідомляючи про неналежний або нелегальний контент, який вони бачать.
  • Педагоги та соціальні працівники можуть допомогти створити кращий Інтернет через формування у дітей навичок цифрової грамотності, яких вони потребують у сучасному світі; надаючи їм можливості використовувати та створювати позитивний контент онлайн. Вони можуть допомогти реагувати на негатив, надаючи дітям та молоді підтримку, коли вони стикаються з проблемами онлайн, формуючи гнучкість та впевненість, навички, які потрібні молоді для безпечного користування Інтернетом.
  • Провайдери послуг та контенту можуть відігравати роль, через створення та просування позитивного контенту та безпечних сервісів онлайн; через надання змоги користувачам реагувати на будь-які складнощі, забезпечуючи чіткі й безпечні поради, впроваджуючи легкі у користуванні та безпечні інструменти та надаючи швидкий доступ до підтримки, якщо щось трапилось.
  • Владні структури та політики мають забезпечити середовище та культуру, в яких все вище зазначене може функціонувати та розвиватися. Наприклад, можливості для дітей навчатися, а для вчителів – навчати онлайн безпеці мають бути закріплені у навчальних програмах. Забезпечити батькам та вихователям належний доступ до інформації та джерел підтримки, заохочувати провайдерів до регуляції їхніх послуг та контенту. Вони також мають просувати відповідне законодавство, забезпечувати благополуччя дітей та молоді шляхом створення ефективних стратегій захисту дитинства в онлайн-світі.
Переглядів: 263 | Додав: Іруся | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29

Архів записів



























Новини освіти


Картинки по запросу символи україни
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz