Сайт учителя
інформатики
Середа, 01.05.2024, 07:11
У серце увійде лише те, що йде від серця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Новини ЧОІППО


вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Корисні статті
[25.01.2016][Корисні статті]
Як використовувати свята для виховання дітей (0)
[22.01.2016][Корисні статті]
Навчаємо дітей хороших манер в ігровій формі (0)
[22.01.2016][Корисні статті]
Як вибрати для дитини музичний інструмент (0)
[22.01.2016][Корисні статті]
Як стати більш терплячими батьками (0)
[21.01.2016][Корисні статті]
Навчаємо дітей розпізнавати кольори (0)
[21.01.2016][Корисні статті]
Як допомогти дитині впоратись зі стресом (0)
[21.01.2016][Корисні статті]
Творчі способи навчання дитини літер алфавіту (0)
[19.01.2016][Корисні статті]
Як допомогти дитині розвивати навички спілкування (0)
[19.01.2016][Корисні статті]
Як допомогти дитині написати оповідання (0)
[18.01.2016][Корисні статті]
Як формувати в дітей усвідомленість (0)


Слово про вчителя

Я - вчитель. І це моє життя...

Складна робота вчителя, в його праці потрібне гаряче серце. Він керівник без претензії на владу, друг без панібратства, порадник без нотацій, вишка, куди піднімає він свого вихованця, щоб разом озирнути світ дитячими очима, розміркувати по-дорослому. Якої поваги гідна людина, що вміщує в собі душу дитини, підлітка і юнака!           С.П. Титов 


Його справа найважча, навіть дива не здужає. Поглянь, одна сильна людина перед вихованням однієї дитини виявляє слабкість. А він цілій групі дітей дає знання і виховує їх, що можна з цим зрівняти! Алішер Навої


Друга мета твоя на тій путі —
Достойного учителя знайти.    
Алішер Навої

Професія накладає на людину певний відбиток... Нам приємно зустріти справжнього лікаря в людині, що обрала собі лікарську професію; нас тішать своєрідні особливості моряка, воїна, поета. І ми, треба сподіватися, тішитимемося і своєрідними особливостями вчителя. Його службова діяльність і професія накладають на нього певний відбиток, розвивають у ньому особливий світогляд і особливе ставлення до людей, роблять з нього своєрідну особистість. Ми з радістю знаходимо. в учителя свідомість учителя.    А. Дістереег

Нема сумніву, що багато що залежить від загального розпорядку в закладі, але найголовніше завжди залежатиме від особи безпосереднього вихователя, що стоїть віч-на-віч з вихованцем: вплив особи вихователя на молоду душу становить ту виховну силу, якої не можна замінити ні підручниками, ні моральними сентенціями, ні системою покарань та заохочень. Багато, звичайно, важить дух закладу; але цей дух живе не в стінах, не на папері, а в характері більшості вихователів і звідти вже переходить у характер вихованців.     К. Д. Ушинський

Знаючий, думаючий, досвідчений педагог не засиджується довго, готуючись до завтрашнього уроку. На безпосередню підготовку до уроку в нього йде дуже мало часу. Він не пише довгих поурочних планів, і не може бути й мови про те, щоб він записував у план зміст фактичного матеріалу з даного уроку. Він справді, готується до гарного уроку все життя.
Його духовне життя — це постійне збагачення інтелекту. Він ніколи не скаже: я вже нагромадив достатньо знань, їх вистачить мені на все життя. Знання — справа жива, вічно обновлювана. Воно старіє і вмирає, як старіє і вмирає людина.   
В.О. Сухомлинський


Фундамент, на якому стоїть школа і будується все, що робиться в школі,— це різносторонні знання, багате розумове життя, широта кругозору, постійно інтелектуально зростання кожного вчителя. Через три-п'ять років після закінчення ВУЗу учитель повинен знати в три, в п'ять, в десять разів більше, ніж знав він у перший рік своєї роботи. Якщо цього нема, учні будуть приречені на нудне зубріння і отупіння, тому що викладання, що зігріто і не осяяне прагненням учителя до знань, перетворюється для нього у важку повинність, у тягар, а в дитини відбиває всяку охоту до знань і губить її інтелектуальні задатки й здібності.      В.О. Сухомлинський

...Основною пізнавальною стихією уроку, що входить ніби в усі пори школярів, має бути ніяк не виклад підручника, а те, що він дає «між рядків» підручника, той великий загальний запас освіченості, який він приносить із собою на урок і віддає учням разом з диханням, всією своєю особистістю, всією своєю дуже великою інтелігентністю. Такі й лишаються в нашій пам'яті...       Маріетта Шагінян

 

Боротися з натурою — марна справа... Учитель є помічник природи, а не її владика, її утворювач, а не перетворювач...     Я. А. Коменський


...Насамперед добре вивчіть ваших вихованців; бо ви, без сумніву, зовсім не знаєте їх...      Ж.-Ж. Руссо


Нехай тому ніхто не сподівається, вивчивши певну теорію, зробитися практиком-вихователем або вчителем. Практики можна навчитися лише на практиці, в житті. Можна знати всі закони і правила, не вміючи їх доцільно застосовувати...   А. Дістєрвег


...Я зовсім не поділяю думки тих, хто все ще гадає, що головна роль учителя — подавати «суми знань».    П. П. Блонський


...Вчитель повинен бути дипломатом. Ні, це не виключає великої щирості. Учитель якоюсь мірою і актор — йому належить бути завжди рівним, уважним, підтягнутим. Він так само, як і ми, актори, не має права переносити «на сцену» свої особисті переживання. Учитель завжди повинен заходити до класу з ясною душею — з якими б неприємностями, з якими б труднощами не зіткнувся він у житті. В момент, коли вчитель з дітьми, він зобов'язаний забути про все. Це дуже важко.    Віра Марецька


Вихователем і вчителем треба народитися; ним керує природжений такт.     А. Дістервег


При безпосередньому спілкуванні з учнями внутрішнє чуття вчителя підказує йому, як він повинен діяти, чинити; чи настав час для того, щоб переходити до узагальнень, чи вони не під силу юнацькому розуму, який ще не дозрів до них, і тільки спантеличать його. Шкідливе запізнення, ще шкідливіша передчасність. А. Дістєрвег

Так званий педагогічний такт, без якого вихователь, хоч би як вивчав він теорію педагогіки, ніколи не буде добрим вихователем-практиком, є по суті не більше, як такт психологічний, потрібний педагогові такою ж мірою, як і літераторові, поетові, ораторові, акторові, політикові, проповідникові, і, словом, всім тим особам, які так чи інакше думають впливати на душу інших людей.      К. Д. Ушинський

Слово — це якнайважливіший педагогічний інструмент, його нічим не заміниш. Кожний учитель початкових класів — насамперед — словесник.    В. О. Сухомлинський

Вихователю, якщо хочеш, щоб твої сили кликали й примушували прискорено битися юні серця, йди й розповідай їм про те, що вразило тебе, що пробудило в твоєму серці гаряче трепетання від гордості чи гніву, радості чи ненависті.    В. О. Сухомлинський

 

Справжній учитель — найкращий, найвірніший друг батьків... Почувати себе вчителем означає почувати себе другом батьківського дому.     А. Дісгервег

 

Для одних учитель — світлий образ турботливої, ласкавої матері, яка пробачає дитячі витівки, сподіваючись, що виросте дитина — зміниться і вбрання; для других він був путівником по дивовижному світу — читай його і довідаєшся про далекі землі й людей; треті його пам'ятають як скромного трудівника, що проводить час над дитячими зошитами, щоб навчити нас читати, писати і думати.    С. П. Титов 



                                                                                                                                                                                        http://konserg.ucoz.ua/

Вхід на сайт

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031




























Новини освіти


Картинки по запросу символи україни
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz