Сайт учителя
інформатики
Середа, 01.05.2024, 08:44
У серце увійде лише те, що йде від серця
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Новини ЧОІППО


вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Корисні статті
[25.01.2016][Корисні статті]
Як використовувати свята для виховання дітей (0)
[22.01.2016][Корисні статті]
Навчаємо дітей хороших манер в ігровій формі (0)
[22.01.2016][Корисні статті]
Як вибрати для дитини музичний інструмент (0)
[22.01.2016][Корисні статті]
Як стати більш терплячими батьками (0)
[21.01.2016][Корисні статті]
Навчаємо дітей розпізнавати кольори (0)
[21.01.2016][Корисні статті]
Як допомогти дитині впоратись зі стресом (0)
[21.01.2016][Корисні статті]
Творчі способи навчання дитини літер алфавіту (0)
[19.01.2016][Корисні статті]
Як допомогти дитині розвивати навички спілкування (0)
[19.01.2016][Корисні статті]
Як допомогти дитині написати оповідання (0)
[18.01.2016][Корисні статті]
Як формувати в дітей усвідомленість (0)


Словник       термінів

Каталог алфавітний - система карток з описом видання, розташованих в порядку алфавіту за прізвищем авторів та назвами публікації, незалежно від їхнього змісту.

Каталог предметний - містить дані про наявну літературу з певного предмета та інформацію про її згруповані за предметними рубриками, які теж розташовані в алфавітному порядку.

Категорія - форма логічного мислення, в якій розкриваються внутрішні, суттєві сторони і відносини досліджуваних предметів. Категорії пов´язані з вирішенням основного питання філософії: відношення мислення та буття. Основні категорії: матерія, свідомість, рух, простір і час, якість і кількість, зміст і форма тощо.

Кібернетика - це наука про загальні закони керування множиною взаємозв'язаних об'єктів, кожний з яких здатен сприймати, запам'ятовувати й переробляти інформацію.

Класифікація - система співпідпорядкованих понять (класів, об´єктів) будь-якої галузі знання чи діяльності людини, як засіб для встановлення зв´язків між цими поняттями чи класами об´єктів.

Кластер — це група логічно послідовних секторів на диску. Практично всі файли на диску зберігаються у вигляді ланцюжків кластерів.

Компіляція - наукова праця, яка розроблена на основі запозичених в інших авторів матеріалів без самостійного їх дослідження та обробки.

Комп’ютерна модель – це модель, реалізована за допомогою програмних засобів.

Комп’ютерна мережа — це сукупність комп’ютерів і периферійного обладнання, об'єднаних між собою каналами передачі даних.

Концепція - система поглядів на будь-що, головна думка при визначенні мети та завдань дослідження шляхів його проведення. Проведений задум, конструктивний принцип різних видів діяльності.

Кракери – це так звані погані хакери. Ці люди нападають на систему й знищують цінні дані або крадуть програмне забезпечення з метою його подальшого платного поширення.

Лінійні алгоритми – це такі алгоритми, в яких обчислювальний процес проходить лише в одному напрямку.

ЛОМ (локальна обчислювальна мережа) - це сукупність комп'ютерів, кабелів, мережевих адаптерів, що працюють під управлінням мережевої операційної системи і прикладного програмного забезпечення. Для мережевої комп'ютерної системи часто використовується абревіатура NOS (Network Operating System)

Макрос – це записана під певним іменем послідовність дій (або команд). Записаний макрос можна викликати із основного меню при допомозі кнопки на панелі інструментів або на робочій області, а також комбінації клавіш. Макрос, як правило, записується на мові програмування Visual Basic for Applications. Текст макроса можна викликати для редактування.

Масив - це структурний тип даних, який складається з фіксованого числа елементів одного і того ж типу.

Матеріальна модель - це реальна, фізично існуюча модель, тобто така, яку можна побачити та поторкати.

Мeдіа грамотність — це процес доступу, аналізу, оцінювання і створення повідомлення різноманітних форм. В основі Медіа грамотності — модель, яка заохочує людей задавати запитання про те, що вони дивляться, бачать, читають. Медіа грамотність дозволяє споживачам критично аналізувати медіа повідомлення з тим, щоб бачити там пропаганду, цензуру, або однобокість в новинах і програмах суспільного інтересу(і причини таких дій також), а також розуміти структурні елементи — такі як власник медіа, їхню модель фінансування, — які впливають на інформацію.

Медіа грамотність має на меті зробити людей досвідченими творцями і продюсераим медіа повідомлень. Полегшити, а також розуміти переваги і обмеження кожного виду медіа, а також створювати незалежні медіа.
Завдання Медіа Грамотності в трансформації медіа-споживання в активний і критичний процес, допомагаючи людям краще усвідомити потенційну маніпуляцію (особливо в рекламі та PR), а також допомогти людям зрозуміти роль мас-медіа і громадянських, спільний медій в побудові погдядів на реальність.Медіа грамотність є частиною медіа-освіти.

Метод дослідження - засіб досягнення мети, пізнання явищ дійсності в їх взаємозв´язку і розвитку. Спосіб відтворення досліджуваного об´єкту або предмету.

Методологія дослідження - сукупність конкретних прийомів і способів для проведення будь-якого наукового дослідження.

Модель - це сукупність найважливіших властивостей об'єкта, процесу, явища, яка визначається метою її створення і може мати різні форми вираження.

Моделювання - вивчення об´єкту (оригіналу) шляхом створення і дослідження його копії (моделі), яка заміняє оригінал з певних сторін, які цікавлять пізнання і підлягають вивченню, непрямий, опосередкований метод наукового дослідження.

Модератори - люди, які постійно стежать за дотриманням порядку на форумах. Вони мають права редагувати, знищувати повідомлення, блокувати, розблоковувати, переносити, розділяти теми та виконувати інші привілегійовані функції у певних форумах.

Монографія - наукове видання, що містить повне і вичерпне всебічне дослідження якоїсь однієї проблеми чи теми.

Наука - система знань об´єктивних законів природи, суспільства і мислення, які отримуються і перетворюються в безпосередню продуктивну силу суспільства в результаті спеціальної діяльності людей.

Наукова інформація - це одне із загальних понять науки, що означає певні відомості, сукупність якихось даних, знань тощо.

Наукова тема - задача наукового характеру, яка потребує проведення наукового дослідження.

Наукове дослідження - цілеспрямоване вивчення явищ, процесів, аналіз впливу на них різних факторів, а також вивчення взаємодії між явищами з метою отримання переконливо доведених і корисних для науки і практики рішень.

Наукознавство - розділ науки, який вивчає закономірності її функціонування і розвитку, структуру і динаміку наукової діяльності, взаємодію науки з іншими сферами матеріального і духовного життя суспільства

Наукометрія - галузь наукознавства, яка займається статистичними дослідженнями структури і динаміки наукової інформації.

Наукова діяльність - інтелектуальна творча діяльність, спрямована на отримання і виконання нових знань.

Нематеріальна модель - описує властивості оригінала, тобто є сукупністю певної інформації.

Об´єкт дослідження - процес або явище, яке породжує проблемну ситуацію і обране для дослідження.

Обчислювальна мережа — це складний комплекс взаємозалежних програмних і апаратних компонентів, що узгоджено функціонують.

Одномірний масив – це лінійно впорядкована сукупність елементів одного і того ж типу.

Оператор – це граматична конструкцiя, визначення якої уточнюється конкретною мовою програмування.

Операнд - це аргумент операцiї.

Парадигма - поняття сучасної науки, яке означає особливий спосіб організації наукових знань щодо того чи іншого бачення світу та відповідні зразки або моделі дослідження. Зміна парадигми розглядається наукою як революція.

Періодичне видання - це журнали, бюлетні та інші видання з різних галузей науки і техніки з викладом матеріалу в популярній доступній формі

Підпрограма – це відносно невелика завершена програма, яка призначена для вирішення підзадачі (виконання деяких конкретних дій) та оформлена за певними правилами, які роблять її текст незалежним від інших частин програми.

Події - повідомлення, що розсилаються об’єктом передплатникам (різним елементам програм) при певній зміні стану об’єкта.

Повідомлення – це різні форми подання якої-небудь інформації.

Поняття - відображення найбільш суттєвих і властивих предмету чи явищу признаків.

Предмет дослідження - все те, що знаходиться в межах об´єкту дослідження у визначеному аспекті пізнання. Це досліджувані з певною метою властивості, ставлення до об´єкту. Конкретне матеріальне явище, що сприймається органами чуття.

Принципи - головні вихідні положення будь-якої теорії, вчення, науки; внутрішні переконання людини, її усталений погляд на те чи інше питання.

Проблема - велика множинність наукових питань майбутніх досліджень; складне теоретичне або практичне питання, що потребує дослідження.

Прогнозування - спеціальне наукове дослідження конкурентних перспектив розвитку будь-якого явища; процес наукового передбачення майбутнього стану предмета чи явища на основі аналізу його минулого й сучасного, систематична, науково-обґрунтована інформація про якісні і кількісні характеристики розвитку цього предмета чи явища в перспективі.

Програма- план дiй, який пiдлягає виконанню певним виконавцем.

Програміст - це висококваліфікований спеціаліст, який створює комп’ютерні програми.

Програмування – це розробка програм для різних обчислювальних і керуючих пристроїв.

Вхід на сайт

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031




























Новини освіти


Картинки по запросу символи україни
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz